vineri, mai 29, 2009

50 si ceva de zile till take off



salutari si scuze pt pauza de stiri din viata noastra...din pacate situatia s-a mai complicat un pic, tatal sotului meu e bolnav grav si 4 zile din ultima saptamana am mers sa il internam si apoi sa il vizitam in alt oras. orice alte mici victorii vom obtine de acum incolo suntem tot cu gandul la el si asta ne umbreste viata zilnica...totusi asta nu ma opreste sa enumar chiar si in ordine oarecum haotica punctele de saptamana asta
- am alergat 3 zile consecutiv impreuna cu Claudiu - luni, marti, miercuri
- pt inchirierea apartamentului unde stam am coborat canapeaua veche si un covor la gunoi...6 etaje noi doi...a fost interesant...urmeaza coltarul din bucatarie, masa si scaunele sapt viitoare...sau tapitate inca nu m-am decis.
- am dat happy treeul enorm de 12 ani care avea deja 3 metri si inca un cactus inalt de 2 metri - acum locuiesc la un centru medical nou de pe babes 65...sunt curioasa sa ii vad asezati la casa lor...iubiti si fericiti...sunt intr-un fel ca si copiii mei...urmeaza restul plantelor rand pe rand - daca vrea careva aloe sau alte plante sa comenteze...nu uitati, plantele purifica aerul din apartament.
- am vandut rochia mea de mireasa si am promisiuni ca voi primi poze de la nunta care va fi in iulie, poate postez aici...hihi...ma bucur si mi se pare un mod fain de a recicla chiar si rochia de mireasa...ce sens are sa stea nefolosita...sper ca si fata asta sa o vanda sa o dea mai departe.
- am cumparat doua valize care ne vor usura lungul si agoniosul proces al sortarii...ce nu incape nu luam si gata...doamne sunt chiar f curioasa, parca vad ca in avantul meu de a depasi limitele valizei sunt in stare sa stric fermoarul si sa nu se mai inchida...tre sa ma abtin si sa imi fiu barbata, sa ma detasez de lucruri.
- am golit aproape toate dulapurile si am tratat cu chestii anti molii 2 covoare vechi de lana de la bunicul meu ce stau rulate deja de 6o de ani si multe alte laneturi sau chestii din stofa...trebuie sa stiti ca eu traiesc in general in armonie cu furnicile si moliile din casa asta, cred ca au fost surprinse de gestul meu subit neprietenos.
- am dus la centrul de colectare 40 de kg de hartie...cred ca minim tot pe atat vom mai duce...sad but true.
- am depus actele pentru un nou carnet de conducere deoarece eu cand m-am casatorit acum 4 ani mi-am schimbat numele dar nu si naravul...adica nu si carnetul...si mnoh, ne-am gandit ca in australia ar fi bine sa am acelasi nume ca in pasaport pe carnet.
- am fost la inmortmantarea unchiului meu Gica, duminica - a murit de un infarct - dar oricum claudiu de cand a fost la inmormantare a avut un fel de revelatie si se tot intreaba la ce bun viata si ce efemer este totul - scopurile noastre si asa mai departe...eu am avut alta revelatie ca ar fi bine sa ne apreciem unii pe altii pt ca totul se duce pe rapa si nu stii cand pierzi pe cineva - suna a cliseu da asta este.

2 comentarii:

  1. faina foto:)
    de ce nu dati mobila pe freecycle? e unul si la cj: http://groups.yahoo.com/group/cluj-napocaromania/

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo daaa...mobilele care le-am aruncat erau gunoaie...din cate am auzit cel putin in bucuresti freecycle nu e chiar cool...tipii se tiganesc, mama a fost dezgustata si desi vroia sa le dea chestii nu le-a mai dat nimic.

    RăspundețiȘtergere