joi, mai 07, 2009

joi - 1 saptamana de bloguit




1 saptamana - big deal veti spune - dar eu nah, ca sarbatoresc si asta...sa moara dusmanii...hihi...dorinta e sa avem cat mai multe saptamani de bloguit interesante...ta daaaa.
poate curiosi va intrebati ce am mai facut...am pierdut vremea degeaba or what? nem
1. am tradus si legalizat actele mele de studii...ne-am cam devalizat - 250 de roni.
2. am indraznit sa deschid cutia pandorei care e dulapul nostru si am strans vreo 4 saci de tzoale de dat...poate le duc pe oser sa le dau de-a moaca sau pliz daca stie careva unde se pot dona la ceva sinistrati or something, acu e momentu sa imi zica.
3. claudiu si-a luat sanatatea mai in serios si merge la stomatolog zilnic...pe de alta parte pana la urma nu s-a mai abtinut si mi-a luat un telefon ca si asta nou al lui...geeku din el e topit dupa noul lui mobil, am uitat sa va spun.
5. si cireasa de pe tort pt ecologista din mine e ca ne-am intalnit aseara in ceainaria japoneza cu khalid!! care mi-a adus la cererea mea expresa din maroc cu ce se spala ei pe dinti - o crenguta dintr-un copac special...am incercat si e neasteptat de eficienta.

7 comentarii:

  1. hmmmmm, yaaaaamiiiii.
    gheo si cosmi

    RăspundețiȘtergere
  2. i know - la tatzi ni greu cand vedem tortura asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. io is fana lucruri folosite deci>daca ai ceva de dat da la baba!ciao din sibiu.ana buruiana

    RăspundețiȘtergere
  4. servus ana, pai treci cat de repede sa iti iei, maine ducem la un orfelinat 5 saci cu haine, dar nu e tot...imagine ca e numa asa o mica parte...hihi...chiar zicea claudiu cat de greu e sa obtinem lucruri, cat de greu de scapi de ele....o sigura concluzie comes to head - ar fi viata mai usoara fara lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  5. depinde ce lucruri...de unele te poti lipsi de altele nu si atunci viata ar fi mai grea fara ele..mie imi face placere sa adun lucruri si ca si pe orice fata anumite lucruri chiar ma fac sa ma simt bine..noi stim ca fericirea asta e efemera dar totusi e placuta ..dar sa nu exageram!no,vin luni-sinteti acasa?

    RăspundețiȘtergere
  6. noi suntem in cj, acasa nu stam toata ziua, mai bine mai da un telefon.

    RăspundețiȘtergere
  7. hm a intervenit festivitatea lui Kici care termina facultatea deci nu mai ajung ..

    RăspundețiȘtergere