duminică, mai 10, 2009

vineri - sambata - duminica


Incep cu o scurta prognoza astro - e luna plina si in plus mercur a retrogradat si asta incetineste calatoriile, comunicarea, comertul - scuza mea pt ca nu am mai scris la fel de mult...am zis sa nu va plictisesc deoarece nu am facut ceva deosebit - vineri am alergat un pic in parc, sambata pe oser...suntem previzibili - atata marfa avem ca tot acolo o sa ne petrecem sambetele - si azi in tura cu bitzele pana la laguna albastra. am prins vreme buna, desi ne-am dat cu ecran solar factor 30 inainte de a pleca tot un pic ne-am inrosit...60 de km dus intors - cum ar fi fost daca nu ne-am fi dat deloc. nu am facut poze dar atat va spun, a fost excelent drumul - totul verde, liliacul inflorit, putine masini, triluri de pasari vesele...gata ca deja parca e compunerea de clasa a 4a cu primavara.

2 comentarii: