marți, mai 05, 2009

marti


ziua noastra pe scurt, de la cap la coada!

1.nu am reusit sa alergam, pt ca ne-a prins ploaia - si asa eram pe bitze si un pic ne-am udat, desi am stat sa ne adapostim sa asteptam sa treaca.
2.am vandut bitza mea veche la o doamna care a terminat liceul de muzica, ce coincidenta, e nascuta cu un an dupa tatal meu care tot liceul de muzica a terminat.
3.victoria majora pe ziua de azi este faptul ca am obtinut de la compania de asigurari masini o adeverinta care ne va ajuta in australia cum ca nu am avut accidente in ultimii 3 ani...chestia asta e big deal, poate chiar sa ne dea cu 40 la suta mai ieftin asigurarea de masina acolo - care e f scumpa.
4. dimineata treburi de familie - am mers pana la casa bunicului unde se efectuau niste masuratori si am vorbit cu expertul in cauza care ne-a lamurit niste chestiuni.

oriunde am mers azi am folosit picioarele din dotare sau bitzele, which is nice for the environment...stiu ca nu conteaza da mnoh...imagine all the people!

2 comentarii:

  1. aceasta floare este in Bucuresti dar se gaseste si in cateva locuri din Cluj...unul ar fi parculetul Engels sau gradina botanica inspre iesirea de langa turnul de apa...dar inca nu cred ca sunt infloriti copacii de paulownie in Cj.

    RăspundețiȘtergere