joi, mai 14, 2009

over the moon



urmeaza o insiruire cronologica de evenimente
-luni ne-am recuperat un pic plimbandu-ne prin parc dupa escapada de duminica, am luat o cafea fairtrade finally de la cosul verde (sper ca e fara chimicale), in rest tot mancam supa de urzici - sa ne intarim...m-am bucurat sa ma vad intamplator cu szende la cosul verde, mi-a impartasit secretul ei extraordinar...
- marti - alergat prin parc cu claudiu (nu dupa claudiu), am luat actele mele de de studii de la tradus si legalizat - un pic ne-a prins ploaia again pe bitze, am luat din piatza stevie pt o viitoare supa si leurda pt salata...iami, i tell you...si seara am mers la bunica mea in plimbare.
- miercuri am reusit sa terminam cat de cat curatenia - (a se citi se poate umbla prin casa fara sa te impiedici) nu de alta dar am avut o vizita - un cuplu care a venit sa vada rochia mea de mireasa(au parut incantati dar imi vor da raspuns sapt viitoare...tipa e din vatra dornei...hihi) apoi am alergat cu cris in parc si limonada cu fetele, organizand cheful 70's de sambata...visul meu de o viata de hipioata...yes i'm a damn hippy and a freaking treehugger.
- azi am dus la un orfelinat de fete 5 saci de haine numai din hainele mele!!! (nici macar nu am intrat in hainele de iarna cat ar trebui si de hainele lui nu m-am atins)...claudiu tocmai a scos toate nimicurile din dulapuri si le insira momentan pe jos, iara nu pot umbla fara sa ma impiedic, asa e cand avem prea multe jucarii - si jucaria principala, tzichi miauna regeste in mijlocul dezastrului.

3 comentarii:

  1. of course...esti invitata de la ora 22 in vinoteca Origine, str Motilor 111, dress up groovy...

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi tziki e tot cu voi?
    apropos de hainele tale ai gasit tu cumva rochitza mea preferata ?si bluzutza roz care se leaga cu un siret de vreo 3 metri?si retzetele de la bunica ?si si si...
    ana buruiana

    RăspundețiȘtergere